دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب حذف موها بوسیله لیزر

دیجیتال پاپ

مزایا و معایب حذف موها بوسیله لیزر
آیا لیزر روش مناسب حذف مو برای شما است؟
بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی لیزر حذف موهای خود صحبت کنیم. حقیقت این است که هنگامی که به برداشتن موهای بدن می آید، شما گزینه های مختلفی دارید و می خواهید همه آنها را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید. اگر میخواهید ریزش موی کاملتری داشته باشید، ممکن است موهای زائد یا قهوهای مایل به زرد را مشاهده کنید که مو را در ریشه ریز می کند. موها به مدت چند هفته رشد نمیکنند، اما موم یک روند دردناک است و زمانی که مو رشد می کند، جهنم مانند جهنم است.
گزینه های طولانی مدت مانند الکترولیز وجود دارد. الکترولیز با استفاده از یک سوزن فوق العاده خوب به هر فولیکول مو وارد شده برای ارسال جریان الکتریکی که فولیکول مو را می کشد. اگر فکر میکنید به نظر میرسد دردناک است، شما درست میگویید و جلسه میتواند زمانبر باشد.

و این ما را به ریزش موها بوسیله لیزر سوق می دهد، گزینه ای برای حذف موی نیمه دائمی است که باعث آسیب به فولیکول مو می شود تا رشد مو کم شود. کارلوس A. Charles، M.D.، بنیانگذار Derma di Colore، در مصاحبه قبلی خود به SELF گفت: “لیزر موها را تنها با تمرکز بر سلولهای رنگدانه ای که در فولیکول مو قرار دارند، تشخیص می دهد.” هنگامی که ملانین در مو هدف قرار می گیرد، لیزر تمام راه پایین فولیکول مو و ریشه را می سوزاند.
جوانب مثبت چیست؟
در حالی که حذف موی لیزر موها را برای همیشه از بین نمی برد (تنها برای الکترولیز FDA برای حذف موهای دائمی مورد تایید FDA)، رشد مو به طور قابل توجهی کاهش می یابد – به این معنی که شما می توانید تماما برش را متوقف کنید.

شما می توانید آن را در هر نقطه بر روی بدن انجام دهید، و دستگاه می تواند مکان های بزرگ را سریع پوشش دهد. پاها، عقب، زیر بغل، خط بیکینی، معده، صورت … هیچ محدودیتی برای مکان هایی که می توانید از برداشتن لیزر استفاده کنید وجود ندارد.

هنگامی که به سطح درد می آید، ریزش موی لیزر بین جراحی (بدون درد) و اپیلاسیون (جهنم مقدس که باعث درد می شود) می شود. تکنسین ها از یخ استفاده می کنند تا قبل از درمان لیزر و بعد از درمان، منطقه را از بین ببرد. چارلز می گوید: این نیز به تدریج کمتر دردناک است زیرا درمان ها ادامه می یابد و موهایشان نازکتر می شود.
مضرات چیست؟
این یک روند طولانی است یک جلسه زمان کوتاهی میبرد . با این وجود، جلسات متعدد برای دیدن نتایج واقعی (در هر وجاهت بین سه تا هشتم بسته به اندازه منطقه) طول می کشد، و شما معمولا باید 6 هفته بین درمان ها را صبر کنید.

گران است. اگر شما در طول عمر خود هزینه های خود را بر روی تیغه های برقی و یا مومیایی بیکینی صرف کنید، ممکن است هزینه های 200 تا 400 دلار برای هر جلسه از حذف موهای خود را داشته باشید. شما می توانید از حذف لیزر مو به عنوان سرمایه گذاری زیبایی فکر کنید.

از آنجا که کنتراست بین رنگ پوست و رنگ رنگدانه در فولیکول مو، این چیزی است که اجازه می دهد تا لیزر به راحتی آنچه را که هدف قرار می دهد، برطرف کند، لیزر حذف مو در پوست عادلانه با موهای تیره کار می کند و در پوست تیره تر بدتر می شود. چارلز می گوید: “در بیماران مبتلا به پوست های تیره تر، پوست حاوی رنگدانه با فولیکول مو مواجه می شود”، چارلز می گوید: این بدان معنا نیست که این امکان برای انواع پوست تیره تر نیست، اما شما می خواهید مطمئن شوید که این مرکز برخی از لیزرها مانند Nd: YAG، در تشخیص بین پوست و مو در انواع مختلف پوست، بهتر عمل می کنند.
اگر با یک تکنسین آموزش دیده انجام شود، حذف موی لیزر می تواند سوختگی یا زخم بر روی پوست را ترک کند. متأسفانه، روش های صدور مجوز از دولت به حالت متفاوت است، و گاهی اوقات هیچ الزامی وجود ندارد. مراقب باشید از “مراکز لیزر” و اطمینان حاصل کنید که در آن تکنسین لیزر خود را برای انجام این روش گواهی شده است. حتی پزشکانی که می خواهند درمان های لیزر لیزر را ارائه دهند، نیاز به آموزش بیشتری دارند. “درمان لیزر در مدرسه پزشکی تدریس نمی شود، بنابراین پزشکانی که درمان های لیزری را انجام می دهند نیز نیاز به آموزش دارند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *