مقالات, وبلاگ

هایفو و جوانب مثبت و منفی آن | یانی طب لیزر 09137106334

هایفو

فهرست مطالب

جوانب مثبت و منفی HIFU

سونوگرافی با فرکانس بالا

Hifu غیر تهاجمی

جوانب مثبت

جوانب منفی

معایب:

موارد منع مصرف

و در آخر…

 

شکل ها

شکل 1: هایفو 3 بعدی

شکل 2: هایفو 6 بعدی

 

 

 

جوانب مثبت و منفی HIFU

هایفو یک گزینه محبوب برای کسانی است که می خواهند بدون خرابی ، برش یا هزینه جراحی به نتایج قابل توجهی برسند. نشانه های زیادی از پیری وجود دارد. خطوط و چین و چروک ، از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست و ظاهر خشن، اما خوشبختانه امروزه ما همچنین بسیاری از درمان های ضد پیری موثر و اثبات شده را داریم.

هایفو 3 بعدی 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو,هایفو صورت,هایفو 3d

شکل 1: هایفو 3 بعدی

سونوگرافی با فرکانس بالا

پوست ما دائماً خود را تجدید می کند. اما با افزایش سن ، نوسازی کند می شود و باعث پیری پوست می شود. هنگامی که Hifu آسیب سلولی کنترل شده را بر روی بافت ایجاد می کند ، تجدید پوست بالا رفته و شروع به کار می کند مانند اینکه پوست 10-20 سال جوان است. درمان هایفو از انرژی اولتراسوند برای زیر لایه های سطح پوست استفاده می کند. انرژی اولتراسوند بافت پوست را به سرعت گرم کرده و آسیب سلولی کنترل شده ای ایجاد می کند. این آسیب سلول ها را به تولید کلاژن بیشتر تحریک کرده و روند نوسازی پوست را تقویت می کند. هایفو زیبایی

 Hifu غیر تهاجمی

درمان صورت Hifu یک درمان تهاجمی نیست. هیچ جراحی درگیر نیست.

این به سادگی بیدار کردن پوست است تا مانند جوانی کار کند.

درمان صورت Hifu در پوست ملایم تا متوسط ​​کهنسال مثر است. این اولین دفاع ایده آل برای رفع علائم پیری است.

جوانب مثبت

  • هنگام استفاده از Hifu ، سونوگرافی با فرکانس بالا بر روی بافت زیر سطح پوست متمرکز می شود.بنابراین هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست وارد نمی شود.
  • Hifu یک درمان تهاجمی نیست.هیچ برش ، سوزن و زخم وجود ندارد.
  • هیچ توقفی وجود ندارد.می توانید بلافاصله پس از درمان به زندگی روزمره خود برگردید که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
  • بلافاصله پس از درمان ، برخی از نتایج را مشاهده خواهید کرد.اما برای حداکثر نتیجه ، معمولاً 3 ماه طول می کشد. هایفو
  • برخی از مشتریان ما Hifu را انتخاب می کنند زیرا نتایج درمان با گذشت زمان بهتر می شود.به علاوه مزیت اضافه شده در عدم نیاز به توضیح آنها در مورد هر گونه رویه انجام شده است.
  • درمان صورت Hifu به طور قابل توجهی ارزان تر از هر عمل لیفت صورت است.

جوانب منفی

Hifu باعث ترمیم پوست می شود تا اینکه پوست را برای داشتن ظاهری چاق تر یا خلاص شدن از شر پوست اضافی با جراحی ، در زیر سطح پوست پر کند. از آنجا که راهی برای ارتقا natural روند طبیعی پوست است، نتایج به طبیعت پوست و توانایی بازسازی خود بستگی دارد. از این رو نتایج ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. این بدان معنا نیست که Hifu بر روی پوست شما موثر نخواهد بود. برخی از افراد ممکن است از درمان خود سود بیشتری ببرند.

معایب:

  • بعضی از افراد ممکن است بلافاصله پس از درمان تورم و قرمزی جزئی داشته باشند.که معمولاً به سرعت از بین می رود. ناحیه درمان نیز ممکن است به مدت یک هفته کمی حساس باشد.
  • Hifu برای شلی پوست ملایم تا متوسط ​​مناسب است.اگر پوستی بسیار شلی دارید ، ممکن است سایر درمان های پوستی را نیز در نظر بگیرید. هایفو زیبایی
  • اثرات درمانی صورت Hifu معمولاً حدود 12 ماه ادامه دارد.بعد از این دوره برای حفظ بهترین نتیجه ممکن است به درمان های مکرر نیاز داشته باشید.

موارد منع مصرف

  • کاشت های فلزی
  • اختلالات خونی
  • تزریق سیلیکون

هایفو هایفو 6 بعدی هایفو زیبایی هایفو صورت 2021 یانی طب لیزر

شکل 2: هایفو 6 بعدی

و در آخر…

امیدواریم این اطلاعات بیشتر در مورد جوانب مثبت و منفی درمان صورت HIFU در اختیار شما قرار دهد. اگر در تهران یا اصفهان زندگی می کنید و به اطلاعات بیشتری در مورد روش های درمانی صورت Hifu یا هر روش درمانی دیگر نیاز دارید ، خوشحال خواهیم شد که با ما در ارتباط باشید. هایفو

مدیر فروش: 09137106334 مهندس حدادی

وب سایت: yaniteb.com

دفتر تهران: 02122643305

دفتر اصفهان: 03136830312 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه