متفرقه, مقالات, وبلاگ

لیزر موهای زائد ، بایدها و نبایدها قبل ، حین و بعد از لیزر موهای زائد 09137106334

لیزر موهای زائد ، بایدها و نبایدها قبل ، حین و بعد از لیزر موهای زائد

سوپرانو

Soprano ICE Platinum نسل جدید سیستم حذف موهای زاید است

سوپرانوآیس توسط کلینیک های پیشرفته حذف موهای زاید و پزشکان پیشتاز در سراسر دنیا استفاده می شود .

با آمیختن چندین تکنولوژی و طول موج لیزر سوپرانوآیس به شما امکان عمل بدون درد با تعدادی زیادی بیمار با موهای گوناگون را می دهد.

سوپرانوآیس دارای تکنولوژی منحصر به فرد الکس نیز می باشد که جذب بالای مفید طول موج الکساندرایت 755 نانومتر را با پوشش درمانی،راحتی و ماندگاری و ابقای اشعه لیزر دایودی ترکیب می کند.

قبل از لیزر موهای زائد

اولا ، قبل از انجام لیزر درمانی ، نباید منطقه تحت درمان را در معرض نور خورشید یا تختخواب قرار دهید. هر زمان که قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب ناپذیر باشد ، باید از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا ترجیحا کل بلوک SPF 50 استفاده شود.

شما باید از چیدن ، اپیلاسیون یا سفید شدن موها به مدت شش هفته قبل از درمان خودداری کنید. حفظ ریشه و رنگدانه مو برای موفقیت در درمان با لیزر ضروری است.

بسیار مهم است که روز یا شب قبل از قرار ملاقات ، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید. انجام این کار از آسیب حرارتی به سطح پوست جلوگیری می کند زیرا مویی در سطح وجود نخواهد داشت تا انرژی لیزر را جذب کند. این اجازه می دهد تا لیزر مستقیماً به فولیکول مو برسد. همچنین در صورت بریده شدن سطح در حین تراشیدن ، پوست را ترمیم می کند.

در حین لیزر موهای زائد

در حین عمل ، ملاحظات ایمنی خاصی مهم است. بیمار و هر شخص دیگری در اتاق لیزر برای جلوگیری از خطر آسیب شبکیه به پوشیدن محافظ چشم نیاز دارند. یک جت هوای سرد با لیزر برای به حداقل رساندن آسیب اپیدرمی و افزایش راحتی بیمار استفاده می شود. استفاده از بی حسی موضعی اختیاری است.

بعد از لیزر موهای زائد

بلافاصله پس از درمان ، ناحیه ممکن است اریتم (قرمزی و کمی تورم) در اطراف فولیکول ها را نشان دهد که شبیه توده های غاز بزرگ است.

حدود 2 یا 3 هفته پس از لیزر موهای زائد ، 10 تا 20 درصد موهای تحت درمان از بین می روند. در مرحله بهبودی ، ناحیه باید با ظرافت درمان شود. مالش یا خراش ندهید. اگر پوسته ای ایجاد شد بگذارید خود به خود بیفتد. چند بار در روز یک لایه نازک از پماد آلوئه ورا را روی ناحیه تحت درمان بمالید تا مرطوب بماند. منطقه را خشک کنید در صورت متورم شدن یا پوسته پوسته شدن ناحیه را اصلاح نکنید.

هنگام تورم روی یخ قرار دهید. یخ را در یک پارچه نرم تمیز بپیچید. ناراحتی یا سوزش ممکن است با پاراستامول برطرف شود. ایبوپروفن یا آسپرین مصرف نکنید زیرا این داروها ممکن است به نور لیزر واکنش نشان دهند. اگر نیاز به آرایش روی ناحیه دارید باید آن را بطور ظریف بمالید و پاک کنید. مالش بیش از حد می تواند ناحیه تحت درمان را باز کرده و احتمال ایجاد زخم را افزایش دهد. پس از درمان لیزر موهای زائد تا دو روز از ورزش و ورزش های سنگین خودداری کنید. هرچند پیاده روی تشویق می شود.

از حمام های بسیار داغ ، دوش ها ، حمام های بخار یا سونا خودداری کنید و دو تا سه روز در آب کلر قوی شنا نکنید. به مدت 24 تا 48 ساعت از کرم های سفید کننده یا محصولات عطری استفاده نکنید. به مدت یک هفته از لایه برداری یا لایه برداری خودداری کنید. سعی کنید تا دو یا سه روز از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید. و در صورت وجود علائم عفونت مانند چرک ، حساسیت یا تب ، با کلینیک تماس بگیرید. دستورات مراقبت از پوست بعد از درمان باید رعایت شود تا از عوارض جلوگیری شود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه