مقالات, وبلاگ

دستگاه پلاتینیوم بهترین در سال 2023 | یانی طب 09137106334

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم,دستگاه پلاتینیوم,لیزر موهای زائد

دستگاه پلاتینیوم

فهرست مطالب

مقدمه | یانی طب لیزر

چگونه کار می کند

سایر سیستم ها

جدیدترین

قدرت بالای این دستگاه

نکته:

در طول درمان

بعد از درمان

مزایای فناوری لیزر یخ سوپرا بدون تیتانیوم

مزایای لیزر موهای زائد یخ تیتانیوم سوپرانو

سوپرانو تیتانیوم چگونه به کار می رود؟

هر جلسه لیزر درمانی

سوپرانو تیتانیوم قبل و بعد از مراقبت

توصیه آخر…

 

شکل ها

شکل 1: دستگاه پلاتینیوم 2022

شکل 2: سوپرانو آیس پلاتینیوم لیزر

 

 

 

مقدمه | یانی طب لیزر

دستگاه پلاتینیوم/ خلاص شدن از شر موهای زائد می تواند باعث ناراحتی عاطفی شود، به خصوص اگر در ناحیه بسیار قابل توجهی مانند صورت یا گردن باشد. در کلینیک هالسیون، ما طیف وسیعی از درمان‌های رفع موهای زائد را ارائه می‌کنیم، از جمله آخرین نسل لیزر موهای زائد با سوپرانو ICE Platinum از لیزرهای آلما. روش حذف موهای زائد SHR آلما از فناوری پیشرفته برای ارائه یک راه حل ساده و یک مرحله ای برای حذف موهای واقعا موثر استفاده می کند. روش منحصر به فرد گرمایش تدریجی SHR به طور موثر به فولیکول های مو آسیب می رساند و در عین حال از آسیب به پوست اطراف جلوگیری می کند.

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 1: دستگاه پلاتینیوم 2022

چگونه کار می کند

لیزر موهای زائد با تمرکز یک پرتو لیزر در پایه هر فولیکول مو کار می کند. نور لیزر توسط رنگدانه مو، ملانین جذب می شود که به فولیکول مو آسیب می رساند و به توقف و جلوگیری از رشد بیشتر مو کمک می کند. هر چه تعداد درمان‌های بیشتری داشته باشید و فولیکول‌ها بیشتر آسیب ببینند، سرعت رشد مو کاهش می‌یابد. مو همچنین باید در قسمت مناسب چرخه رشد مو باشد تا درمان موثر باشد، به همین دلیل است که یک دوره درمانی توصیه می شود.

سایر سیستم ها

برخلاف سایر سیستم های لیزر موهای زائد که فقط برای بیمارانی با موهای تیره تر کار می کنند و برای افرادی که موهای خاکستری، بلوند یا سفید دارند مناسب نیستند، Soprano ICE Platinum طوری طراحی شده است که بدون درد طیف وسیع تری از انواع پوست و مو را هدف قرار دهد.

جدیدترین

Soprano ICE Platinum جدید شامل لیزر الکساندرایت (طول موج 755 نانومتر) است که به ما توانایی درمان گسترده‌ترین طیف مو و پوست را می‌دهد. نور به راحتی توسط رنگ‌های روشن‌تر نیز جذب می‌شود، اما چون به عمق نفوذ نمی‌کند، به این معنی است که ما می‌توانیم حتی در ماه‌های تابستان که ممکن است برنزه شده باشید یا تازه از تعطیلات خود در خارج از کشور برگشته‌اید، شما را درمان کنیم. اگر به طور طبیعی رنگ پوست تیره‌تری دارید، زیرا رنگدانه‌های پوست شما را هدف قرار نمی‌دهد.

قدرت بالای این دستگاه

این دستگاه همچنین دارای یک لیزر با طول موج 810 نانومتر است که قدرت بسیار بالاتر و نفوذ عمیق‌تری دارد، که به سرعت آن کمک می‌کند که به کاهش زمان کلی درمان، به ویژه برای مناطق بزرگ‌تر مانند پاها کمک می‌کند. در نهایت، Soprano ICE Platinum دارای لیزر Nd:YAG (طول موج 1064 نانومتر) است که برای درمان مشتریان ما با پوست های تیره تر که به دنبال گزینه حذف موهای زائد هستند و اغلب متوجه می شوند که کلینیک ها تجهیزات مناسبی برای درمان آنها ندارند، عالی است. بدون آسیب رساندن به پوست آنها، به دلیل افزایش ملانین موجود در آن.

نکته:

همچنین دارای نفوذ عمیق است که استفاده از آن را روی موهایی که بسیار عمیق تر در پوست قرار دارند، مانند موهای زیر بغل، خط بیکینی یا پوست سر، عالی می کند.

در طول درمان

درمان معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. پوست پاک خواهد شد؛ سپس لیزر به سمت فولیکول های مو متمرکز می شود. این راز در فناوری Alma SHR در دستگاه پلاتینیوم نهفته است که آن را تقریباً بدون درد می کند زیرا قطعه دستی در حال حرکت مداوم بر روی سطح پوست است بنابراین فولیکول های مو می توانند به تدریج گرم شوند و بدون آسیب رساندن به پوست از بین بروند. زمان درمان بسته به ناحیه تحت درمان می تواند متفاوت باشد و سپس هر 4 تا 6 هفته یکبار درمان های اضافی انجام می شود.

بعد از درمان

هنگام انجام یک دوره لیزر موهای زائد، به شما توصیه می شود که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. ممکن است بلافاصله پس از درمان، پوست کمی قرمز یا حساس شود، اما در عرض 24 تا 48 ساعت برطرف می‌شود.

مزایای فناوری لیزر یخ سوپرا بدون تیتانیوم

لیزر یخ سوپرانو تیتانیوم 3 طول موج دارد درست مانند پلاتین. لیزر یخ سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح مختلف جذب و نفوذ در 3 اندازه موج، ایمن ترین و موثرترین روش حذف موهای زائد را ایجاد کرده است.  تکنولوژی سوپرانو تیتانیوم برای انواع پوست از جمله پوست های برنزی و برنزه مناسب است. اگر می خواهید برای همیشه از شر موهای ریز بدن خلاص شوید، موثرترین روش برای شما لیزر موهای زائد یخ تیتانیوم سوپرانو است.

مزایای لیزر موهای زائد یخ تیتانیوم سوپرانو

  • قابل استفاده در 4 فصل و برای انواع پوست
  • عرض لکه 4 سانتی متر مربع برای کاربرد 40 درصد سریعتر
  • فناوری 3 اندازه موج
  • بدون درد
  • عوارض جانبی تقریبا صفر
  • ارائه یک تجربه راحت
  • ارائه نتایج موثر

سوپرانو تیتانیوم چگونه به کار می رود؟

لیزر موهای زائد سوپرانو یخ بسیار راحت است. افرادی که لیزر یخ دارند این تجربه را طوری تفسیر می کنند که گویی در حال ماساژ هستند. سر لیزر یخی سوپرانو با فناوری ICE plus ابتدا پوست را خنک می کند و در هنگام اپیلاسیون پوست را خنک نگه می دارد. به لطف نوک یاقوت کبود سرد در نوک سر لیزر یخ، گرما در درم حفظ می شود و به طور همزمان فولیکول های مو را از بین می برد. سر لیزر یخ هوشمند دما را در طول اپیلاسیون کنترل می کند و از ثابت ماندن خنکی اطمینان می دهد.

هر جلسه لیزر درمانی

لیزر موهای زائد یخ سوپرانو تیتانیوم هر 6 هفته یکبار برای بدن انجام می شود. می توانید بین 6 تا 8 جلسه از شر موهای زائد بدن خلاص شوید. برای از بین بردن موهای زائد صورت، باید هر 4 تا 6 هفته یک بار یک جلسه داشته باشید. از بین بردن موهای زائد صورت پس از 10 تا 12 جلسه لیزر یخ برای همیشه امکان پذیر است.

لیزر موهای زائد پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 2: سوپرانو آیس پلاتینیوم لیزر

سوپرانو تیتانیوم قبل و بعد از مراقبت

توصیه می کنیم قبل از هر جلسه حذف موهای زائد دستگاه پلاتینیوم، اصلاح کنید و از اپیلاسیون، رنگ کردن، سفید کردن یا نخ زدن خودداری کنید. برخی از آنتی بیوتیک ها می توانند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون شوند که می توانید قبل از قرار ملاقات برنامه ریزی شده با ما تماس بگیرید. همچنین 48 ساعت قبل و بعد از جلسات حذف موهای زائد از نور خورشید خودداری کنید.

توصیه آخر…

توصیه می کنیم 24 ساعت قبل و بعد از عمل روی نواحی در معرض آفتاب ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین از درمان های حرارتی و سونا خودداری کنید. در بین درمان ها، استفاده از محافظت در برابر اشعه UVA و UVB در برابر آفتاب توصیه می شود. یانی طب

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه