مقالات, وبلاگ

دستگاه پلاتینیوم لیزر سوپرانو آیس 2023 | یانی طب لیزر 09137106334

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم,دستگاه پلاتینیوم,لیزر موهای زائد

دستگاه پلاتینیوم

فهرست مطالب

سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟

فناوری سوپرانو Ice Platinum

لیزر برنده جایزه

بدون نیاز به اپیلاسیون

دیگر اصلاح نمی شود!

مزایای

مزایای بیشتر

لیزر موهای زائد

روش

آیا این امن است؟ درد داره؟

چه چیزی باعث می شود لیزر موهای زائد سوپرانو آیس پلاتینیوم بهترین در جهان باشد؟

سیستم خنک کننده

امکانات

 

شکل ها

شکل 1: دستگاه پلاتینیوم سوپرانو 2022

شکل 2: لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

 

 

 

سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟

سیستم لیزر موهای زائد دستگاه پلاتینیوم که برنده جایزه شده است، از پیشرفته ترین فناوری لیزر دایود با خنک کننده داخلی برای ارائه سریع ترین، ایمن ترین و تقریباً بدون درد موهای زائد استفاده می کند. این FDA برای انواع پوست و همچنین پوست های برنزه تایید شده است.

  • فناوری لیزر برنده جایزه
  • دستیابی به پوستی صاف و ابریشمی
  • تحریک کمتر در اثر اصلاح یا اپیلاسیون
  • لیزر موهای زائد تقریباً بدون درد
  • اپلیکاتور 3 در 1 به کارایی و پوشش بهتری دست می یابد.

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 1: دستگاه پلاتینیوم سوپرانو 2022

فناوری سوپرانو Ice Platinum

Soprano ICE Platinum مزایای سه طول موج موثر را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می دهد: فناوری الکس: طول موج 755 نانومتر جذب انرژی قوی تری را ارائه می دهد و آن را برای طیف وسیعی از انواع و رنگ های مو، به خصوص موهای رنگ روشن و ظریف ایده آل می کند. فناوری Speed™: 810 نانومتر طول موج کلاسیک برای نفوذ عمیق تر به فولیکول مو و قدرت متوسط ​​بالا، سرعت تکرار بالا و اندازه نقطه بزرگ 2 سانتی متری برای درمان سریع است. فناوری YAG: طول موج 1064 نانومتر عمیق ترین نفوذ فولیکول مو را ارائه می دهد و آن را به یک راه حل بهینه برای پوست های تیره تر تبدیل می کند.

لیزر برنده جایزه

Soprano Ice Platinum یکی از بهترین فناوری های لیزر موهای زائد موجود در بازار است.

بدون نیاز به اپیلاسیون

از بین بردن نیاز به اپیلاسیون و اصلاح. برای بسیاری، این کار معمولی به زمان و انرژی نیاز دارد.

دیگر اصلاح نمی شود!

دیگر خبری از بثورات اصلاحی و دیگر موهای زائد نیست!

مزایای

  • عملاً بدون درد: درمان تقریباً بدون درد است و حسی شبیه به ماساژ ایجاد می‌کند (بدون نیاز به کرم بی‌حس کننده). با خنک کردن پوست از سوختگی های سطحی جلوگیری می کند و از احساس درد جلوگیری می کند.
  • مناسب برای همه رنگ های پوست و انواع مو : نتایج موثر برای پوست های روشن یا تیره و همچنین موهای زبر و نازک. فولیکول های مو با پالس های کوتاه تکراری گرم می شوند، نه با تک شات های پر انرژی. این پالس ها دمای درم را به حدی افزایش می دهند که از رشد مجدد مو جلوگیری کرده و خطر سوختگی پوست را به حداقل می رساند.

مزایای بیشتر

  • سابقه ایمنی اثبات شده : از جمله برای پوست های تیره.
  • پوست برنزه: درمان‌ها را می‌توان در هر زمانی از سال، از جمله روی پوست‌های برنزه انجام داد.
  • سرعت: جلسات درمانی بسیار سریع است، حتی برای نواحی بزرگ مانند پاها یا پشت.
  • بدون توقف: می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود، از جمله ورزش در باشگاه، بازگردید.
  • مناسب برای هر ناحیه ای از بدن: از جمله نواحی حساس یا سخت در دسترس مانند گوش ها، سوراخ های بینی و خط بیکینی.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دستگاه پلاتینیوم با گرم کردن تدریجی درم تا دمایی عمل می کند که به طور موثری به فولیکول های مو آسیب می رساند و از رشد مجدد جلوگیری می کند و در عین حال از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می کند. پالس‌های کوتاه با سرعت تکرار بالا به عمق درم وارد می‌شوند و به میانگین قدرت بالا و افزایش گرمای مؤثر درمانی دست می‌یابند، تقریباً بدون درد.

روش

  • درمان: تکنسین لیزر مجاز شما اندازه لکه و تنظیم لیزر صحیح را بر اساس ناحیه بدن و نوع پوست شما تعیین می کند.
  • ریزش مو: موهای تحت درمان در حدود 10 تا 14 روز شروع به ریزش می کنند. اینها را می توان به تنهایی رها کرد یا با اسکراب بدن، لوفا، دستکش لایه بردار یا تراشید.
  • زمان انتظار: پس از ریزش موهایتان، برای یک یا دو هفته متوجه پوست صاف خواهید شد. سپس موها دوباره شروع به رشد می کنند، زیرا فولیکول های جدید وارد مرحله رشد آناژن می شوند.
  • مجدداً درمان کنید: پس از 4-6 هفته، باید رشد موهای جدید داشته باشید. اکنون زمان آن است که مجموعه بعدی فولیکول ها را از بین ببرید! این برنامه تکرار خواهد شد. لیزر موهای زائد

آیا این امن است؟ درد داره؟

خنک کننده تماسی همزمان که با لیزر سوپرانو ICE برنده جایزه آلما معرفی شده است، از سوختگی جلوگیری می کند و درمان راحت تری را ارائه می دهد. اپلیکاتور تخصصی به شما این امکان را می دهد که مناطق بزرگ را در زمان کمتری نسبت به قبل درمان کنید.

چه پوست روشن، تیره یا برنزه، موهای زبر یا ریز داشته باشید، محلول‌های رفع موهای زائد آلما با درمان‌هایی که ایمن، سریع و از همه بهتر، تقریباً بدون درد هستند، حداکثر نتایج را برای تمام نواحی بدن به دست می‌آورند !

چه چیزی باعث می شود لیزر موهای زائد سوپرانو آیس پلاتینیوم بهترین در جهان باشد؟

به عنوان یک راه حل یکپارچه، Soprano Ice Platinum مزایای هر سه طول موج را ترکیب می کند و به تنهایی به نتایج عالی برای هر رویکرد تک طول موجی می رسد.

سیستم خنک کننده

Soprano Ice Platinum از خنک کننده تماسی همزمان استفاده می کند که با لیزر سوپرانو ICE برنده جایزه آلما معرفی شده است که از سوختگی جلوگیری می کند و امکان درمان راحت تر را فراهم می کند. اپلیکاتور تخصصی به شما این امکان را می دهد که مناطق بزرگ را در زمان کمتری نسبت به قبل درمان کنید.

چه پوست روشن، تیره یا برنزه، موهای زبر یا ریز داشته باشید، محلول های رفع موهای زائد آلما با درمان هایی ایمن، سریع و از همه بهتر، تقریباً بدون درد، حداکثر نتایج را برای تمام نواحی بدن به دست می آورند!

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم,دستگاه پلاتینیوم

شکل 2: لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

امکانات

دستگاه پلاتینیوم سوپرانو آیس با 3 طول موج لیزر را در یک هندپیس ابتکاری ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت های مختلف و همچنین ساختارهای آناتومیک را در فولیکول مو هدف قرار می دهد. Soprano ICE Platinum با ترکیب سطوح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف، همراه با پوشش درمانی، راحتی و نگهداری کم لیزر دایود، به یک درمان ایمن و جامع از بین بردن موهای زائد امروزی دست یافته است.

  • 3 طول موج ترکیبی
  • بصری و کاربر پسند
  • بدون مواد مصرفی
  • خنک کننده قدرتمند
  • مناسب برای انواع پوست 1-VI و پوست های برنزه
  • 10 سال تکنولوژی SHR بالینی اثبات شده
  • اندازه شبکه قابل تنظیم
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه