متفرقه, مد و زیبایی, مقالات, وبلاگ

دستگاه تیتانیوم km اصلی

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم, لیزر موهای زائد

دستگاه تیتانیوم km اصلی

قوی تر، سریعتر، دقیق تر

حذف موهای زائد با ابتکاری نوین

 

مقدمه | یانی طب لیزر

دستگاه تیتانیوم km اصلی دستگاهی عالی برای از بین بردن موهای زائد که ترکیبی از عملکرد نهایی و راحتی بی نظیر را در خود دارد. با دارا بودن از سیستم خنک کننده پیشرفته، درمان امروزه بسیار سریع تر و بدون درد – با ارائه یک راه حل بهبود قابل توجه را برای بیماران و پزشکان به طور یکسان به عمل می آورد. از مزایای سه طول موج ترکیبی، با تجربه بهتر بیمار و یک رویکرد نوین محور استفاده می کند، و یک راه حل جدید منحصر به فرد و نتیجه گیر را در جهان برای از بین بردن موهای حرفه ای ایجاد می کند.

مزایا

  • اندازه بزرگ 4 سانتی مترلکه ای برای درمان سریع
  • سیستم خنک کننده مداومICE PLUS TM
  • دو کانکتور
  • مرکز داده کلینیک هوشمند
  • فناوری سه بعدی بالینی اثبات شده
  • صفحه نمایش بزرگ بصری و کاربر پسند
    (15 ′ اندروید) با پارامترهای از پیش تعیین شده.
  • برای همه نوع رنگ پوست مخصوصا رنگ پوست I-VI و پوست برنزه
  • بدون مواد مصرفی

ویژگی های قابل توجه این دستگاه

این دستگاه با دارا بودن از فناوری انحصاری سه بعدی، سه طول موج موثر لیزر را در یک اپلیکاتور با هم ترکیب می کند و همزمان عمق بافت های مختلف و ساختارهای تشریحی موجود در پیاز مو را هدف قرار می دهد. با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی تر، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای موجود را به خود اختصاص می دهد.

دستگاه تیتانیوم km اصلی

هندپیس سه بعدی و 40٪ سریعتر

این اپلیکیشن انحصاری برای هر کلینیکی سرمایه ارزشمندی است. با بزرگ 4 سانتی متر آن 2  اندازه نقطه، و ادغام سه طول موج، برای افزایش پوشش درمان و کاهش زمان درمان و همچنین روند ساده تر و امن برای بیماران است.

خنک کننده تماسی با فناوری تازه

ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و درجه حرارت کنترل شده را در کل دوره درمان تسهیل می کند. ICE Plus ضمن حفظ گرما در داخل درم محل درمان فولیکول های مو، خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند. دما، کنترل شده و ثابت می ماند که به کارایی دیود کمک می کند.

دسترسی بهتر برای نقاط درمان

مناطقی که دسترسی به آنها معمولاً سخت است از جمله گوش ها، سوراخ های بینی و گلابلا را به راحتی درمان میکند.

دستگاه تیتانیوم km اصلی

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه